Marketing szeptany
Zwiększ swoją rozpoznawalność
Wirtualna poczta pantoflowa do usług.
Szept znaczy więcej niż krzyk
Właśnie dlatego skuteczne efekty promocyjne można osiągnąć korzystając z narzędzi, jakimi posługuje się marketing szeptany, tzw. buzz marketing. To ogół działań docenianych przez marketerów ze względu na fakt, że ich efekty są widoczne niemalże natychmiast. W krótkim czasie można wypromować markę produktów i usług, zwiększyć jej rozpoznawalność czy przeciwdziałać „czarnemu PR-owi”. Działania te nazywane są również marketingiem rekomendacji.
Długofalowe działania z zakresu marketingu szeptanego umożliwiają zdobycie lojalności potencjalnych klientów. Oni sami zaczynają być nośnikiem rekomendacji dotyczących reklamowanych produktów bądź usług.
Według niezależnych badań, konsumenci nie wierzą reklamom pokazywanym w mediach, bez względu na ich typ. Źródłem rzetelnej wiedzy są dla nich sugestie dotyczące dokonywania decyzji zakupowych jakie znajdują w internecie – na forach, w grupach dyskusyjnych czy w serwisach społecznościowych.
Nie tworzymy sztucznych rekomendacji i poleceń, ale sugerujemy użytkownikom powody do prowadzenia dyskusji na założony temat. Użytkownicy przedstawiają swoje rzeczywiste poglądy, oceniają obiektywnie produkt, wskazując jego wady i zalety. Moderator, czyli nasz pracownik, czuwa nad inicjowaniem dyskusji i jej tokiem, sprowadzając na właściwy tor dyskutantów.
Czy usługa marketingu szeptanego to dobry wybór? Tak, jeśli:
- walczysz z pomówieniami w internecie,
- chcesz poznać opinie klientów na temat Twojego produktu lub usługi,
- dążysz do rozpowszechnienia informacji o produkcie,
- chcesz zbadać percepcję Twojej marki w sieci.
Prowadzimy działania na kilkuset polskich forach, grupach dyskusyjnych oraz w serwisach społecznościowych, a w tym na Facebooku. Posiadamy wiarygodne profile wzbudzające zaufanie użytkowników.
Nasi klienci
Sprawdź, z kim współpracujemy lub współpracowaliśmy i w jakim zakresie.