Inne teksty

Inne teksty

Teksty sprzedażowe, korekta treści

Stworzymy dla Was wysokiej klasy treści

Tekst reklamowy odgrywa jedną z najważniejszych, a może nawet kluczowych ról w przebiegu kampanii reklamowej. Powinien być więc tak skonstruowany, aby zainteresować ofertą potencjalnych klientów. Co więcej, teksty reklamowe powinny zawsze możliwie najpełniej odzwierciedlać konkretną, rzeczywistą sytuację w danym medium, jak również w konkretnie dobranej chwili. Tego rodzaju teksty muszą charakteryzować się elastycznością, bowiem często należy je modyfikować w obliczu na przykład pojawienia się konkurencyjnej oferty na rynku. Zadaniem tekstu reklamowego jest zainteresować konsumenta, wywołać pozytywną reakcję, zmotywować go do dokonania zakupu, jak również jego celem jest dostarczenie na rynek informacji na temat oferowanego produktu bądź usługi. To wszystko musi zawrzeć się w możliwie krótkiej formie, gdyż takie są niestety wymogi budowy tekstu reklamowego. Dobry tekst reklamowy powinien od razu przyciągnąć wzrok klienta, zdobyć jego uwagę i zainteresowanie. Oferta reklamowa może być napisana na tysiące sposobów, kluczem do jej sukcesu jest zrozumienie oczekiwań klientów, a tym samym wiedza, w jaki sposób skutecznie zakomunikować im pewne informacje.

Slogan – hasło przewodnie, maksyma, motto, mantra kampanii reklamowej, dzięki któremu przemyślnie zbudowany frazes trafia do odbiorcy, przemienia jego obojętność w zainteresowanie, wywołuje chęć zapoznania się z ofertą, doprowadza do zaaprobowania jej i dokonania decyzji o zakupie lub skorzystaniu z oferowanych usług. Slogany reklamowe układa się z zachowaniem niemalże jubilerskiej precyzji. Ich zadaniem jest: informowanie, perswadowanie i zarabianie.

Mailing – jest reklamą w postaci listów poczty elektronicznej w formie pliku tekstowego (.txt) lub graficznego (html) wysyłanych do użytkowników darmowych kont e-mail. Konstrukcja tekstu mailingowego wymaga doboru słów ściśle na potrzeby danej grupy odbiorców. Teksty są w tym przypadku dobierane zgodnie z preferencjami potencjalnych klientów.

Listy – zarówno w formie tradycyjnej, jak i mailowej. Skierowane są do indywidualnych odbiorców, a więc i ich forma tekstowa jest zindywidualizowana i odpowiednio dobrana dla klienta.

Newsletter – elektroniczna forma biuletynu – czasopisma rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów. Tekst newslettera musi nieść ze sobą maksimum informacji mogących zainteresować odbiorcę, a ponadto skłonić go do zapoznania się z całą ofertą danej firmy.

Foldery, ulotki, broszury – teksty na ulotkę, folder czy broszurę są krótkie, z racji niewielkiej przestrzeni, na której należy zawrzeć ofertę. Teksty ulotkowe mają jedynie skłonić klienta do zainteresowania się ofertą firmy w całości- a więc namówić go na wizytę w siedzibie firmy lub też na odwiedzenie strony WWW danego przedsiębiorstwa. W tekście tego rodzaju liczą się jedynie konkrety, dobór słów ma za zadanie przekonać klienta zarówno do firmy, jak i do jej produktów i usług.

Ogłoszenia – przy tak wielkim nasyceniu rynku ogłoszeniowego należy tekst ogłoszeniowy dobrać w taki sposób, aby wywołał natychmiastowe zainteresowanie klienta, a nawet zaszokował go. W krótkim nagłówku copywriter musi stworzyć takie zdanie, na które czytający nie pozostanie obojętny, a jest to prawdziwa sztuka.

Opisy produktów – krótkie, rzetelne, interesujące teksty, charakteryzujące produkty lub usługi zleceniodawcy.

Korekta tekstów – redagowanie tekstów już istniejących, zarówno na stronach WWW, jak i w innych formach.

Artykuły eksperckie pod system Whitepress – płatne po akceptacji w systemie.

Artykuły eksperckie pod system Nextcontent – z gwarancją publikacji.